2011. augusztus 30., kedd

Most így össze vissza :}

-Újra belevágnék.
-A kalandba? Én nem,túl veszélyes volt..
-Másra gondolok. Rád,rám,ránk,a kölykökre,az egészbe. Újra így csinálnám.. Téged választanálak mindig.


Megértem én,hogy hajszolod a sikert,hiszen valóban csodás dolog lehet híresnek,elismertnek lenni,tele pénzzel. De a siker nem ölel át,és nem bújik oda hozzád este,ha fázol. Remélem egyszer majd ráeszmélsz erre Te is!


Eres lo que en mi,canción dentro de mi.
- Te vagy minden,ami belőlem hiányzik...te vagy a dal bennem :)


" Türelmetlen fiú: naa mikor már ? -.-'' 
Lány: jó..gyere átt ma este,senki nem lesz otthon..
Fiú: rendben ;)
(a fiú kiöltözött,felkészült,mindent jó előre eltervezett,majd ment a lányhoz..)
csenget..vár..csenget..majd megunja és hazamegy..felhívja a lányt:
-Mégis hol vagy az előbb voltam nálatok és nem volt otthon senki..
-Hát én megmondtam,hogy nem lesz otthon senki... " :DDD :$


Nevetséges,amit most elárulok magának: én már annyira egyedül vagyok,hogy elbőgném magam a boldogságtól,ha valaki akarná,hogy vigyázzak rá...Valaki..


Csak most látom,hogy mindig is őt szerettem...Mindig,az első perctől fogva. Éppen azért féltem tőle,mert annyira szerettem. Gyáva voltam a szerelemben is,mint mindenben. Igyekeztem elbújni a valóság elől. Harcoltam magammal..szégyeltem,hogy akkora hatalma van fölöttem...és megjárattam vele a poklok útját...Most pedig úgy vágyom utánna,hogy majd belehalok. Azt mondhatod,persze,jellemző,hogy amint elérhetetlenné válik valami,azonnal felébred bennem utána a vágy. Lehet,hogy igazad is van.Hogy ilyen vagyok.De azt tudom,hogy szeretem,hogy mindig szeretni fogom őt,és hogy most itt hagyott talán örökre...


Akkor még nemfogtam fel,hogy ez a pillanat valaminek a kezdete volt,hogy minden egyes döntés egy újabb döntéshez vezet majd,aztán még egyhez és még egyhez.Végül egyetlen,lényegtelenek tűnő döntés végiggyűrűzik az egész életünkön. Nem tudtam,hogy ez a pillanat meghatároza majd az életemet.


Ő volt az első igaz szerelmem. Az első szerelem pedig belemarja magát a lélekbe. Aztán indőnként a felszínre tör.


A legtöbb ember fél komoly döntést hozni és fél megvalósitani az álmát.
Egész életében álmodozik,de amikor ottvan a lehetősége,hogy meg is valósítsa,megijed és nem mer lépni. Pedig a lehetőséget a változtatásra,az előrelépésre mindenki megkapja az élettől. A nagy lehetőség általában észrevétlenül jön,de mindig megkérkezik.


Minden utazás egyszeri és megismételhetetlen. Még ha ugyanoda megy is az ember,és ugyanazokkal találkozik,akkor sem lesz ugyanaz az élmény. Nem érezném ugyanazt. Számomra ez az utazás lényege. Emberekkel találkozni,megtanulni nemcsak elfogadni egy másik kultúrát,hanem élvezni is..úgy venni részt benne,mintha helybéli lennék,és úgy reagálni mindenféle benyomásra.


Mert vadmacska lehetnék és vadászhatnák fiúkra...de maradok a kiscica módnál és dorombolok a karjaidban :))


Amíg vannak olyan emberek,akik féltékenyek ránk,és gyűlölnek minket,és állandóan rólunk beszélnek,addig valamit nagyon,de nagyon jól csináltunk.Ennek csak örüljünk,ezeket a gyógyíthatatlanul sérült lényeket az irigység kínozza. Lassan sztároknak érezhetjük magunkat,mivel többet vagyunk emlegetve,mint egy átlagos ember. Jól mondja a nagykönyv: 'szeresd az ellenségeid,mivel ők a legnagyobb rajongóid.


Elkezdetek beszélgetni,és minden remek. szereted és tetszel neki.
Sokat vagytok együtt,az érzés egyre mélyebb,egy napon,anélkül,hogy észrevennétek,rájössz,hogy szereted. Az idő megáll,és azt hiszed,hogy az egész világ csakis a tiétek,egyedül a tiétek. Egészen addig,míg egyikőtök lelép,és kitépi a másik szivét,amig még dobog,és otthagyja a leggyalázatosabb állapotban szegényt...


Egy lány nevetése általában vidámabb,mint egy fiúé,de a fiú könnyei sokkal komolyabbak,mint a lányoké....


A messzi világban egy réten ül,a jövő egy telefonnál,bele fennkölt szavakat mond nekem,hazudik,hogy valahol vár...


Rajzolj nekem egy házat,pontosan,amelyiket akartam,aztán radirozd ki azonnal,hogyha majd meghaltam.Hogyha a világon már semmiért nem lesz majd itt lenni,ha a házba,amit te rajzoltál,már te sem tudsz bejönni. 


Egy kapcsolat két emberről szól,de néhány r*banc nemtud számolni :))


Minden lány története ugyanaz: volt egyszer egy fiú,aki seggfej volt,rosszul bánt vele - és ezzel együtt erőssé tette! 


A boldogság egy pillangó. Ha kergetjük,kisiklik a kezünk közül,de ha csendben leülünk,az is lehet,hogy leszáll ránk...


Jó jel az összetört szív. Azt jelenti,hogy megpróbáltad.


Everyone has weakness,but I have got two: everything you say & everything you do.
Mindenkinek van gyenge pontja,nekem kettő is akad: minden amit teszel és minden amit mondasz.


És még nagyobb ostobaság elhagyni valakit,aki iránt ilyen erős érzelmeid vannak. Elhagyni,ráadásul anélkül,hogy harcolnál érte. Ezt én is elkövettem egyszer. És nagyon megbántam,mert soha többé nem találkoztam senkivel,akihez olyan erős érzelmek kötöttek volna..


Szeretek csak úgy ülni az utcán,egyedül,csöndben és figyelni az embereket.Nézni ahogy együtt vannak,ahogy vicceket mesélnek egymásnak. És aztán nevetnek. Ilyenkor énis elmosolyodom. Nézni,ahogy két ember veszekszik egymással. Érzem,amit ők éreznek. Aztán kibékülnek. Megölelik,megcsókolják egymást. A mosoly megint ott van az arcomon. Szeretem nézni az embereket. Látni,ahogy egymásra néznek,ahogy megérintik egymást,ahogy szeretetüket fejezik ki egymás iránt.Aztán rájövök,hogy azért szeretem nézni az embereket,mert ezek a dolgok mostanában nem igazán történnek meg velem. De már átéltem ezeket az érzéseket,és jól esik nézni őket. Mert ilyenkor velem is megtörténik belül mindaz,ami ennél a két embernél. Ebből töltődök fel..ez ad erőt,hogy csináljam tovább,amit elkezdtem. Amig látok ilyen embereket,addig lesz erőm folytatni - keresni egy olyan embert,akivel ezeket a dolgokat újra átélhetem.
Talán akkor majd én adok erőt egy olyan embernek,amilyen én most vagyok.


Addig amíg élek,Én igérem,hogy kereslek,csak,hogy megmondhassam neked: Igen,szeretlek. ♥


Az a fajta lány vagyok,aki hordaná egy srác pulcsiját,csak azért,hogy érezhesse az illatát. :)))))♥


" Ismerős érzés ? Mikor egész nap azt várod,mikor hiv fel,vagy mikor ir neked..csak vársz,de nem történik semmi.. és Te végig arra gondolsz,hogy biztosan nem tud,de az sosem fordul meg a fejedben,hogy esetleg nem akar...


Egy álomban mindent lehet,ott szabadon szárnyalhatsz. 
Másnak hiheted magad,másképp szólnak a szavak.
Másképp szerethetsz,messze repülhetsz,és mindig visszatérhetsz.


" Fogni akarom a kezed,átölelni amikor szomorúnak látlak,megcsókolni amikor csak arra vágyok. Érezni akarom az érintésed, a simogatásod. A karjaid közt akarok elaludni abban a tudatban,hogy reggel ez nem ér véget és nem kell,hogy elengedjelek talán örökre.


" Hogyha látlak téged minden oly jó,
Veled elfelejtek mindent mi volt.
Nem figyelek másra,csak téged nézlek én,
A szivemben te vagy a fény.
Az égen énrám nevetnek a csillagok,
De csak akkor,hogyha látják,hogy veled vagyok.
Mondd azt,hogy ez nem múlik el,
Velem ugye mindig itt leszel. "


~Tudod, a kislányok még hisznek a szép szavakban és a szivecskékben amiket facebookon és msn-en küldenek nekik,aztán egyszer csak rájönnek,hogy azok csak szavak és zárójelbe tett "L" betűk...:)


Az örök barátok azok,akik elmennek az Eiffel-toronyhoz,csak azér,hogy kulcstartót hozzanak onnan neked :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése