2011. augusztus 24., szerda

Nincs annál jobb,amikor kócos hajjal,álmos fejjel,kisfiú mosollyal rád néz,majd a füledbe suttogja: Szeretlek :)

Nem az a fájdalom,amitől könnyes a szem,hanem amit a szívünkben hordozunk,némán,csendesen...

Ha valaki egyszer megkérdezné,része vagy -e az életemnek,csak ránéznék,elmosolyodnék,és azt felelném: "igen, a legjobb része.."

A barát olyan valaki,aki megérti a múltadat,hisz a jövődben,ma pedig elfogadod olyannak amilyen vagy :)

Nem olyan vagy mint az álmaim férfija. Te sokkal jobb vagy,mert igaz vagy.

Képen lehetsz modell,de az utcán nincs photoshop :))

Magyaráznék neked,hisz semmibe kerül..de te nem érted a szavaim..én meg nemtudok segfejül ! :DD

Mondd vársz még,vagy már elfelejtettél ? mondd kellek még,vagy mást szeretnél ?

Hiába mondják,hogy esélytelen..Mégis folyton reménykedek benne,és ez tönkretesz..

Volt olyan rám talált,volt olyan aki csak megkívánt,s lesz még olyan akit csak én akarok.Volt olyan aki megkapott,volt olyan aki elhagyott,s lesz még olyan aki újra megteszi. Volt olyan aki elzavart,s lesz még olyan akinél ott
 
maradok!

Ütlek borulsz,rúglak fekszel,de velem többet nem kötekszel ! ;)

IGAZI SZERELEM.
nincs bennem semmi különös,ebben biztos vagyok. Az átlagember átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest,és a nevem hamarosan homályba vész. De tiszta szívből,igaz szerelemmel szerettem valakit,és ez nekem teljesen elég!

Bárcsak visszatudnék menni az időben arra a napra,mikor először találkoztunk.. hogy aztán elsétálhassak..

A tudás olyan,mint a körömlakk,alkohollal lemosható.

Szeretni csak 1-et lehet..csábítani 100-at..

Ird fel a nevemet egy papírra..mert még egy ilyen lányt aki így szeretett és elhitte minden hazug szavadat, NEM TALÁLSZ ! ;)

Amikor veled vagyok,nem kell fáradoznom azon,hogy boldog legyek.. mert az vagyok :))

Amikor szomorú reggel rosszul ébredsz fel,csukd be a szemed és kezd el újra mégegyszer..

Ha azt szeretnéd,hogy egy csomag zsuvi tovább tartson egy napnál.. NE VEDD ELŐ TÁRSASÁGBA! :DD

Mosollyal az arcomon beintek a világnak :))

Hiány- az ember akkor fogja fel igazán,hogy mit akar leginkább,amikor azt már elveszítette. Akkor érzi legerősebbnek a hiányát.. Mikor már elvesztette!

A hamis barát olyan,mint az árnyék: csak addig tart velünk,míg süt a nap...

Lehet,hogy a szívem kulcsát már neked adtam..de a zárt már sikerült lecserélnem ;)

Lányból vagyok,így haljamos vagyok eltúlozni dolgokat,vagy éppen alábecsülni őket..Szinte mindent túlreagálok,a bolhából is elefántot csinálok..hisztizek a semmiért,álomvilágban élek!
De mikor azt mondom: szeretlek..az sosem hazugság.

Hiányzik ? Hívd fel..
Találkozni akarsz valakivel? Hívd fel..
Akarod,hogy megértsenek? Magyarázd el..
Kételkedsz? Kérdez..
Nem tetszik? Mondd meg..
Tetszik? Még inkább mond meg..
Kedved van hozzá? Tedd meg..
Akarsz valamit? A legjobb megoldás az,hogy kérj..
Hisz a "nem" már úgyis a tiéd,de talán kapsz egy "igent" is!

Későn fog rádöbenni,hogy mégis volt egy lány,ki hibái ellenére is tudta volna szeretni..

Boldogabb vagyok,ha más is az..
De még boldogabb lennék,ha most itt lennél!

A jósors szerzi,a balsors próbára teszi a barátokat.

Néha elkell veszned ahhoz,hogy megtaláld önmagad.. 

De tudd...
hogy kellesz,igen,hiányzol.
és hidd el,hogy tanultam minden egyes vitánkból..

Néha olyan jó lenne újból gyereknek lenni. Ha lehorzsolod a térded,az nem fáj annyira mint mikor összetörik a szíved..

A világ attól színes,hogy nem FEKETE-FEHÉR :)

A siker csodálatos dolog,de az ember nem tud éjszaka hozzábújni,ha fázik.

Az álom melyet látsz de hagyd elveszni,valósítsd meg!

Mikor megölelt rájöttem,nem tudom elviselni,hogy csak barátok vagyunk!

A nőknek mindössze 70 dolgot kell tudniuk..: főzni és 69 ;)

Éjszaka minden szebb..Éjszaka a világ csak félig látszik,a többit meg hozzáképzelheted.


Mi értelme? Mi értelme a dühnek,ha nem tudja az ember megbüntetni azt, akire dühös ?

De ha rákérdezne..
én még mindig szó nélkül igent mondanák!

Ha valakinek fontos vagy,tudja hol keressen..ha nem keres, nem is voltál fontos neki.. :)

Akkor szeretünk valakit,ha megengedjük neki,hogy szabad akaratából legyen része életünknek.
Akkor szeretünk valakit,ha megadjuk neki a szabadságot,hogy az legyen,ami szeretne lenni,ott legyen,ahol szeretne lenni !

Az életben az egyik legnehezebb dolog: nézni a személyt,akit szeretsz,ahogyan mással van...
Majdnem BOLDOG lettem veled, aztán te másképp gondoltad... :(
Csak az tud szívből nevetni...aki tud szívből sírni is..

Értelmetlen mondatok,elharapott szótagok.. minden szóban hazudok: kösz,jól vagyok !

A múltat le kell zárni, nem azért mert rossz volt,hanem mert halott!

A könyvek segítenek a valóságot megszépíteni,és olyanná változtatni,melyet elképzelni se mertünk..

Szeretni úgyis lehet,hogy nem mutatod meg,Szeretni úgyis lehet hogy lábad meg remeg.
Szeretni úgy is lehet,hogy csókolni nem mered!
Szeretni úgyis lehet,hogy könnyed meg ered....!

Nem tudok viselkedni,nem akarok viselkedni.. Szabad vagyok!

Ha tiszta szívből szeretsz valakit de ha Isten mégis úgy akarta,hogy nem lehetünk együtt... Az emlékek attól még megmaradnak,és sohasem felejtjük  el őket..Belül még mindig szeretni fogjuk történjen bármi!

Játszd úgy az életed ahogy akarod,hozz rossz döntéseket  vagy jókat nem számítt,de a barátaidról soha ne feledkezz meg!

Néha elég 1 perc,hogy valakibe beleszeressünk,de nem elég az egész élet,hogy elfelejtsük!

Nyári Románc.. Tudom mit gondol,hogy ez egy ostoba nyári románc volt..De nem.Félek,hogy soha,senkit nem fogok úgy szeretni,mint ahogy őt szerettem...!

Ha csak fele annyira szeretnél mint ahogy én téged..már meg érte volna élni...
Mindannyiunk életében van egy elmondhatatlan titok,egy elérhetetlen álom,és egy felejthetetlen szerelem..

Vagy szoríts magadhoz,vagy engedd el a kezem,de könyörgöm ne játsz velem!

Nem kell emlékezned rám..csak ne felejts el !

Fájdalom.. Amikor rájön az ember,milyen könnyű elveszteni azt aki a legfontosabb számára!

NE.. Ne erőltessük tovább,számomra nincs hely.Ha szerelemre vágysz,akkor tudod mit?! Hívj fel.. egy mondat még,mielőtt elhordom az irhám,Ha hiányzom,vagy valami, csak írj rám.....

Mindig későn jövünk rá,kit szeretünk igazán... s ki fontos az életben.

Olyan furcsa,hogy bár összetörte a szívedet.. de te még akkoris tudod szeretni őt azokkal az apró darabokkal is.

Az embert nem a fájdalom öli meg.. hanem a remény amibe csalódott..

A szabadság mindenkinek mást jelent...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése