2011. október 30., vasárnap

Az álmodban jártam nem is olyan rég, de te fel sem ismertél:|

Fiú: A te neved nem Google véletlenül?
Lány: Nem. Miért?
Fiú: Mert benned mindent megtaláltam, amit kerestem.. :)

Míg kicsi a lány, szereti a babát. A fiú a lovas katonát.
Mire felnőnek, megfordul a világ:
A fiú szereti a babát. A lány a lovas katonát.

Csak beszélgettünk és beszélgettünk, és én közben beleszerettem.. ♥

Megcsókolni egy lányt a homlokán - törődés,
a nyakán - tisztelet,
az ajkán-szerelem,
a pasija háta mögött - bátorság! :D

Az élet olyan, mint egy lift: fent vagyunk, majd aztán lent, megérintjük az eget, utána a földet...

‎5 szabály, amit sose feledj:
1. A pénz nem boldogít, de kényelmesebb egy Audiban sírni, mint egy biciklin
2. Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a rohadékok nevét..
3. Segíts a bajba jutottakon és emlékezni fognak rád, mikor megint bajba kerülnek.
4. Sok ember csak azért él még mindig, mert törvénybe ütköző lelőni őket.
5. Az alkohol nem megoldás, de a tej sem az! :D

A múlt fájhat; elfuthatsz - vagy tanulhatsz belőle. A döntés a tiéd :)

Olyan vagy, mint egy mágnes… Egyszerűen vonzod a testem, vonzod a lelkem, és nem tudok ellene tenni. De nem is akarok...

Lány: De jó órád van! Mit tud? :))
Fiú: Bármit amit akarok, most épp azt mondja, hogy nincs rajtad bugyi.. :P
Lány: De van rajtam bugyi! :O
Fiú: A fenébe.. :/ Már megint siet egy órát. :DDDDDD

Lány: Tetszik valaki *-*
Fiú: Ki? o.O
Lány: Várj, várj. Szeretek valakit.
Fiú: Elmondod?
Lány: Igen, de ne nevess.
Fiú: Oké, nem fogok. Csak mondd el.
Lány: T-vel kezdődik és E-vel végződik.
Fiú: Nekem is tetszik ez a személy. ♥

A keserű nélkül az édes sem olyan édes.. és én ismerem a keserűt.

Lány: Kaphatok egy képet rólad? :$
Fiú: ismerem.. megakarod mutatni a mikulásnak, hogy engem kérsz, de persze!:$
Lány: Neeeem!:D csak meg akarom ilyeszteni a húgomat.

Fiú: Szija bébi, lent vagyok a kocsiba, gyere le!
Lány: A fenébe nincs rajtam semmi smink.:/
Fiú: Ne légy hülye, ugyanolyan szépvagy nélküle is.:))
Lány: Hmm rendben, 1perc, és lent vagyok. :)
....1perc múlva....
Lány:Szijah édes. :$
Fiú: Ki a f*szom vagy te? :D

suli..: ALL DAY..
Házi..: ALL NIGHT..
Dolgozat..: WHAT THE FUCK ? :D

Lány.: Szeretlek.!
Fiu.:csunyákkal nem kezdek.;)
*pár év mulva*
fiu.:azta tevagy az?*o*
lány.:ahha ;)
fiu:hát te csunyább vagy mint voltál.xd

xy:ha megynyernéd a lottót mit csinálnál a pénzzel? :DD
én:elmennék jomesszire:)
xy:hova pl:DD?
én:oda ahol nem találmeg senki és épittetnék egy barbiházat:'D ami full rozsaszin lenne:D♥és tenger partra néző:'DD:$
iiiii ez jóis! :D

Nem buktam el, csak találtam 10 000 utat, ami nem járható;)

Ne félj önmagad lenni! Hisz tudod: az eredeti festmény jóval többet ér, mint a másolata.:)

Célozd meg a Holdat - még ha el is hibázod, a csillagok között landolsz :P

lány: legjobb barátok vagyunk, igaz.?
fiú: igaz.
lány: akkor elmondhatod, hogy kit szeretsz, igaz.?
fiú: csak egy lányt szeretek.!
lány: ooh, akkor az a lány nagyon boldog lehet..
... fiú: igazság szerint, már az első találkozáskor belé szerettem..
lány: komolyan.? bemutatod őt nekem.? menj, hívd ide.
fiú: oké...*a fiú előveszi a telefonját és hív..*
lány: Várj egy kicsit, valaki hív. *felveszi a telefont és a fiú hangját hallja benne.*
fiú: SZERETLEK.! ♥

Az emberek mindig azt mondják, mikor egy ajtó bezárul, egy másik ajtó kitárul :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése