2011. október 16., vasárnap

Ennyi volt ! Többet nem álmodozom rólad éjszakákat, nem sirok végig napokat csak nevetni fogok a képedbe s kiáltani:Nézd kit vesztettél el! Csak figyelj.

Tévedtél, kész, ennyi. Hibázni emberi dolog, megbocsájtani tudok, de felejteni nem fogok...

Mindig van másnap, és az élet lehetőséget ad nekünk arra, hogy jóvátegyük a dolgokat, de ha tévedek, és csak a mai nap van nekünk, szeretném elmondani neked, mennyire szeretlek, és hogy sosem felejtelek el.

Miért ne gyűlölném? A legrosszabbat tette velem, amit ember a másikkal megtehet. Elhitette, hogy szeret, és szüksége van rám, aztán bebizonyította, hogy hazugság az egész.

Néha felmerül bennem egy kérdés: Vajon ha eltűnnék egyszer, azt észrevenné valaki? :/

"Örökké", ez alighanem azt jelenti a szerelmesek nyelvén, hogy bármikor érjen is véget, téged sosem felejtelek el.

Egy nap a könnyek felszáradnak, és minden pontosan úgy fog alakulni, ahogy meg van írva... : )

Ha veszítettél már el valakit, tudod, hogy a vesztés pillanatában szeretted a legjobban és a legigazabban. Amikor szembesültél azzal, hogy „nincs”. Amikor a sors letépi rólunk azt, akit szeretünk, s ott maradunk kifosztva, egyedül – a hiányban döbbenünk rá mennyire szerettük.

Fiú: kivernéd?
Lány: persze bazdmeg, a fogaidat !!
: DDD

Senki nem tökéletes, minden kapcsolaton rengeteget kell dolgozni, és ha egyszer megtaláltad azt az embert, akit igazán, szívből szeretsz, nem számít, ha nem érti, miért akarsz valamit csinálni, elég, ha kész támogatni a választásodat, még ha a miértet nem is fogja fel egészen. ♥

Tudom milyen érzés az, ha valaki érez valamit, és küzd ellene. Megpróbál tudomást sem venni róla. Csak az a baj, hogy a két érintett fél úgyis tudja. Hiába minden színészkedés és közömbösség. Egyszerűen, van amit nem lehet a szőnyeg alá söpörni, hiába hisszük, hogy attól majd jobb lesz. Ez nem változik.

Sokszor bunkó vagyok? Meglehet. De inkább legyek őszinte bunkó, mint egy kedves álszent. Inkább legyen durva és sértő amit mondok, mint behízelgő hazugság! És legyen kevés, de igaz barát mellettem, mintsem sok birka mögöttem. Teszek rá hogy ki mit gondol. Aki fontos az tudja az igazságot, a többi meg nem számít...;)

Szeretethiány, az amikor boldog lennél egy pillantástól, mely azt sugallja : szeretlek, egy mosolytól, mely mosolyt csalna az arcodra...És egy öleléstől, melyből azt éreznéd, hogy valakinek fontos vagy...

Ha legközelebb látlak, már nem figyelek rád,
Nem fordulok utánad, megyek csak tovább.(...)
Majd megpróbálok mindent, hogy elfelejtselek...

Nem csak szóban lehet a másik tudtára adni, hogy szereted, hogy fontos neked. Hanem a zavaroddal. Egy pirulással, néhány esetlen szóval, a viselkedéseddel. Amiből a másik pontosan tudja, hogy zavarban vagy. Amit úgy imád. Mert ettől bájos vagy, csodálatos, megható.Nem érezhetném irántad ezt, ha nem szeretnél te is engem. Mert szeretsz, ugye?

Piszok egy helyzet volt. Feltártam az érzéseimet, és nem vettem észre, hogy teljesen magamra maradtam velük.

Túl rövid ideig élünk ahhoz, hogy azon gondolkodjunk szeressünk-e. A válasz egyértelműen igen, mert ha van valakid és azt szereted, már van egy plusz ember legalább, akinek az életében örömet tudsz okozni.

Eljön a pillanat, amikor az egész már nem játék, és akkor vagy teszel egy lépést előre, vagy hanyatt-homlok elmenekülsz. Elfuthatnék, de az az igazság, hogy tetszik a csatamező.

2 lehetőség, 2 zsákutca. Vagy kigyógyulok a szerelemből, és veszítek 1 barátot. Vagy maradok és szenvedek.

Annak ellenére, hogy ezt módszeresen próbáltam tagadni, éreztem iránta
valamit. Minél több időt töltöttem vele, annál inkább tudtam, hogy az
érzések nem múlnak el...

Hazudik a tekinteted, minden érintésed, kimondott szavaid, az egész létezésed..

Valamikor jó kislány voltam, de rájöttem, hogy baromi unalmas. Rossznak lenni izgalmasabb.

Olyan mosolyod van, ami sosem halványul el... Az arany szíved sosem érzett még utálatot... A stílusod utánozhatatlan... S ez csak néhány dolog, amiért olyan imádnivaló vagy...

Mi van egy nő csókjában?
- ???
- 1% rúzs, 9% cukor, 90% keményítő.

Kék szem :gyors észjárás
Barna szem: kitartó,hűséges
Zöld szem: vakmerőség,komolyság
MILYEN SZEMETEK VAN? ;)

Te:jajj kedves Facebook,mi lenne velem nélküled?
Facebook:Háát valószínüleg még mindig myVipen játszanál.

Minden cukorból van, csak tudni kell nyalni..

A mosollyal fizetni lehet.
A mosollyal kárpótolni lehet.
A mosollyal életet lehet adni.
És van mosoly, melyért meghal az ember..

Őrült vagyok, valaki ezt mondja rám, de a világ tesz ilyenné, nem az én hibám.!

Buliba menni nem nagy dolog, hazamenni már teljesítmény!

A féltékenység betegség! Jobbulást!

Az élet olyan,mint a mese:megpróbálják megszépíteni.

pici fűben pici nyuszi. pici szádra pici puszi.*__*

A szerelem először óhaj, másodszor sóhaj, harmadszor ó jaj :P

A szívem nem járda minden féle köcsög ne járja.;)

Lehet ku*va nagy szerelmi bánatod, de attól függetlenül, nem kell magadat megölni miatta! Pasi,csaj jön más bármikor, de élet sosem!.;)

~Nem szeretlek! - Csak folyton Te jársz a fejemben..♥
~Nem hiányzol! - Csak ha eszembe jutsz, könnycsepp lesz a szememben..♥
~Nem fáj semmi! - Csak ez a sok repedés a szívemen..♥

Betörném az orrod,de minek javítsak a kinézeteden? :))

~Az emberek 69%-a minden mondatban lát valami mocskosat :D

A barátnőm leszel akkor is ha ordítva basszuk egymásra az ajtót.♥

"Nem tudom, Te hogy vagy vele, nekem az örökké többet jelent 2 hétnél... -.-"

'Mondd szereted a vizet ?'
'Igen.'
'Az tök jó...akkor már 72%-omat szereted.:$$

-Anyu, ha valaki tüsszent, azt mondjuk, egészségedre?
-Igen kislányom.
-És ha valakinek kisagyi-schistostomiázis-késleltetett-hiperzenzitivitási-reakciója van?
-Nincs több Dr. House. XD

~ Nem tudom, ki írja az én életem forgatókönyvét, de az biztos, hogy behúznék neki kettőt.. :))

~ asszem defektet kaphatott az agyad, hogy tiniribanc vagy, és arra vered magad.

Régen mikor a szemedbe néztem meg remegett a lábam és csak arra tudtam gondolni h mennyire szeretlek. Ha most a szemedbe nézek akk nem bírom ki nevetés nélkül és csak arra gondolok, h mi kellet nekem ebbe a pancserbe ;)

Most miért sírjak mikor nevethetek is ? :D

De jó végre felpezsdül a szexuális életem..
-
-
-
-
... -
-
-
-
-
-
-
-
-
megbasz az unalom :D

Piroska mondja a nagymamájának:
- Neked milyen nagyok a szemeid!
- Hogy jobban lássalak.
- Neked milyen nagyok a füleid!
- Hogy jobban halljalak.
... - Neked milyen nagyok a fogaid!
- Hogy jobban tudjam megrágni a répát, amit hoztál nekem.
- De nagyi én nem szoktam répát hozni.
- Nem?! Akkor ez jól beszoptam - mondta a nyuszika és kimászott az ágyból.

Fáj veled beszélni, de aszem inkább szenvedek :)!!

Anyukám mindig mondogatta, hogy ha nagy leszek, az lehetek ami akarok: színésznő, orvos, tanár vagy énekes..bármi. De anyukám tévedett. Sohasem lehetek az Ő barátnője. :( ezz deszéép..:)


Gyönyörű vagy addig drágám, amíg le nem jár a 30 napos photoshop :)

nem vagyok kacat, hogy eldobj,
nem vagyok lehetőség, h kihasználj,
nem vagyok idő, hogy elrabolj,
nem vagyok egy senki, hogy lenézz. !

óvszer és a tampon vitatkoznak:
óvszer: - minden hónapban 1 hét kényszerpihenőm van miattad.
tampon: te beszélsz? ha te hibázol, 9 hónapra munkanélküli leszek. :DDD

~ Egy jó barát, olyan mint a melltartó. Bár észre sem veszed, mindig támogat, és közel áll a szívedhez... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése