2011. október 28., péntek

muhahaa ^^

Ha néhanapján összezördültök, az nem azt jelenti hogy nem szeretitek egymást, hanem azt, hogy fontosak vagytok egymás számára! Hiszen az ember nem idegesíti magát olyasmin, ami nem érdekli.

A szerelem nem azt jelenti, hogy odaadja, hanem hogy megtalálja az ember önmagát! ♥

Én sem vagyok tökéletes hisz belőlem is hiányzik a hiba.

Sírj egy nagyot a szíved mélyéről ,mert ha magadban tartod teljesen tönkre tesz .

Bár megírták a sorsod,de az odavezető utat Te magad választod .

Szerelem első látásra
Na belém szerettél vagy jöjjek be még egyszer ?

Fiú:Szeretsz?
Lány:Igen.
Fiú:Hozzám jössz?
Lány:Sajnálom,de nem.
Fiú:Miért ?Hisz szeretlek.
... Lány:Nem tehetem,mert mást is szeretek.
Fiú:Hisz azt mondtad csak engem szeretsz.Miért teszed azt Velem ?
Lány:Sajnálom ,de Hazudtam
Mond Te bolond vagy ?
Nem csak Szerelmes. ♥

Két szív egy dobbanás.
Két lélek egy egész élet.
Hidd már el ,hogy SZERETLEK Téged.

Ne oltogas engem nem vagy Te tűzoltó

A szerelem akár az időjárás..Sokszor napos és felhőtlen..néha veszekedésnél viszont borult,és esős..de a kibékülésnél ott a mosoly és a könny,vagyis a szivárvány.

A hallgatás egyben beleegyezést is jelent.

Mindannyian egyediek akarunk lenni, és épp ez tesz minket annyira egyformává.

A fiúk, mint a köd, jönnek-mennek, egy lányt csak egy napig szeretnek. De aki egy hónapig bírja, annak meg van ásva a sírja. És aki egy évig tud szeretni, azt múzeumba kellene helyezni, és csendben megjegyezni: 'Őt embernek lehet nevezni.

Hiába viselek álarcot és játszom meg magam ha az nem Én vagyok csak egy kitalált személy

Minden lány a szőke hercegről álmodik fehér lovon . Na de mi van akkor ha a választottja nem is lesz szőke és még lova sincsen . ^^

Az élet egy kemény dolog nem érdemes menekülni előle mert úgy is utol ér .

A barátság nem azt jelenti ,hogy csak akkor állj mellettem ha minden szép és jó ha nem akkor is ha szükségem van rád.

Micimackónak ott a méz.
Tőrpillának ott van tőrperős.
Na ,de a hozzám való merre van ?

Én nem vagyok sztár, nem is akarok az lenni! Én legenda leszek!

Ha kellenék, szavak helyett tettekkel válaszolnál.:/

A féltékenység egy nagyon csúnya betegség és sajnos nincs rá gyógyszer !
De azért jobbulást. ^^

Imádom mikor hülyének nézel, de azt imádom a legjobban, hogy tudom már nem fogsz ;)

Az életeben nem mindig lehetsz gyerek van hogy felnőttnek is kell lenned!

Kérem vissza szívemet te s**gfej! És már nem érdekel, milyen édesen nézel...!

Lehet gyáva vagyok,de én is játszok egy szerepet. Átverem azt akit utálok,átverem azt akit szeretek.

A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.

Hiába mondod azt ,hogy Szeretsz ha nem érezteted velem.
Hiába mondod ,hogy kívánsz ha nem is érzem.
Egyszerűen mond ki ,hogy már nem is szeretsz csak játszol velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése