2011. október 11., kedd


:/ Ha tudnád, mi zajlik le bennem, amikor a szemem sarkából csak egy pillanatra azt látom, engem bámulsz... ha tudnád, TŐLED különösen jól esik, ha a nevemet mondod... ha tudnád, mit meg nem tennék azért, hogy odajöjj hozzám és azt mond nekem: "Már régóta tetszel, de csak most vagyok biztos abban, hogy veled akarok lenni "... ha tudnád, milyen forrónak érzem a légkört, amikor rám mosolyogsz... h...a tudnád, hány embernek mondtam nemet, csak mert megismertelek... ha értenéd, miért viselkedem veled másképp, mint a többi emberrel... ha értenéd, mit akarok üzenni egy-egy pillantásommal... ha értenéd, hogy a rossz napjaimon te adsz nekem erőt ahhoz, hogy jól érezzem magam...
AKKOR NEM TENNÉD VELEM EZT! HA KELLEK NEKED, NE JÁTSSZ, NE FLÖRTÖLJ, NE SZEMLÉLJ, NE PUHATOLÓZZ, NE MORFONDÍROZZ! Csak egyszerűen várd ki, míg kettesben leszünk és történjen végre valami!!! Ha nem kellek, akkor pedig ne zavarj össze! ... hm... nehéz dolog a szerelem ! ! ! :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése