2011. október 14., péntek

a testvéri szeretet színtiszta gyémánt,gyöngédsége határtalan :)

fiú mérges a lányra*
lány: -örülnél ha örökre eltűnnék?
fiú: -igen.
lány: -örülnél ha meghalnék?
fiú: -akkor lennék a legboldogabb..
...
*lány hátatfordít és elrohan.másnap a fiú hallotta hogy az éjszaka a lány öngyilkos lett,de hagyott a fiúnak egy levelet amiben ez állt* :
-azt mondtad ha meghallnék boldog lennél..én mindent megteszek hogy boldog lehess újra.

~ ha teszünk valami jót , senki sem emlékszik rá .. ha teszünk valami rosszat , senki sem felejti el .. '

..én akarok lenni a kedvenc üdvözlésed.és a legnehezebb elköszönésed.'

A hűség nem érzés.hanem döntés.' :)

néha olyan jó lenne tudni, hogy ki, mikor és mennyit gondol rád ..:)

Csak mosolyogtam bele a párnámba. Ő az enyém. :))

A facebook kínzás.. úgyis megnézem az adatlapod, bármennyire nem akarom.

♥ Szeretnék újra kislány lenni, szaladni a fűben, elesni és sírni.
Szeretnék újra kislány lenni, hogy ne fájjanak azok a dolgok, amik most.
Szeretnék újra kislány lenni, és elbújni az oszlop mögéha olyan jön akivel nem akarok
beszélni.
Szeretnék újra kislány lenni, és nyelvet öltenii arra akit nem szeretek.
Szeretnék újra kislány lenni,.... és örökre az is maradni. :$


Melyik a legszebb szó a világon?
Tehén.... mert benne van az, hogy te meg én ♥.♥

  
A jó lányok a mennybe mennek, a rosszak külföldi luxusútra ! :DD ez mekkoraa :DD XDD
Fiú : végeztünk.. ennyi volt.
lány : hogy mi? :O
fiú : már nem szeretlek..
lány : ne :(..
1 évvel később találkoznak ..
fiú : ejjha, milyen gyönyörű vagy! beülhetnénk valahova beszélgetni.. oda lép egy másik fiú a lányhoz, átkarolja a derekát .. majd azt mondja : igen, gyönyörű, de nem ér rád, mert épp velem fogja megünnepelni hogy 3 hónapja együtt vagyunk! ♥
 
~ beléd estem, aztán meg pofára..


~ ha olyan messze laknál, amilyen hülye vagy, akkor te sohase érnél haza! :)


~ nekem olyan férfi kell, aki nem csak a családi állapotomat változtatja meg, hanem az egész életemet!


az alkoholista az az ember , aki ugyanugy iszik mint mi , csak nem szimpatikus :DD


csak a party , a tánc , a haverok meg zene . amit a pasik mondanak annak kamu a fele . érzem most a nyár hívó szavát , a haverokkal jól bírjuk az éjszakai strapát . nem kell pasi , a magányt élvezem . én most csak a summer feelingnek létezem :)


élnünk kell mielőtt megöregszünk . a félelem hülyeség . szóval ne sajnáld :)


annyira haragszol a világra , hogy közben nem veszed észre mennyi mindenkit megbántasz :/


kétféle gyógyszer van . amire lehet inni , és amire érdemes :D


néha vállalni kell a kockázatot, és meg kell ragadni a pillanatot ! :)


sajnálom , akiket a düh és az irigység elvakít , lehordanak engem , de ez csak jobban felnagyít .. ;)


ha azért játszol hogy nyerj , már is vesztettél ;)


bujjál el drága , ma viszik a szemetet . ;)


azt mondtad nekem , hogy vigyázol rám ha baj van , kihuzol a mélyből ha szar van ..

2 megjegyzés: