2011. november 20., vasárnap

*A fiú 13rózsát adott a lánynak ,abból egy mű volt...*
lány:ez miért mű.? :$
fiú:mert addig foglak szeretni még az összes elnem hervad.♥

fiú:bevallom...mikor veled webkameráztam..
lány:nem láttál szebbet. :$
fiú:hát..nem....é..s..
lány:jobbat sosem. ;)
fiú:tudod amíg nem kezdtél egós lenni..addig tetszettél. [;

fiú: Ha Budapesten laknék ,akkor tuti a BMV-mel száguldoznék. :$
lány: Mármint Busszal ,Metróval és Villamossal.?! :'D


fiú: mond .. te néztél már tükörbe.?
lány: öö igen.
fiú: és miért nem vagy szerelmes magadba?

‎' A Tökéletes Pasi Nem Bunkózik, Nem Iszik, Nem Dohányzik, Nem Kurvázik És NEM LÉTEZIK. ' :)))))

Láwcsi szercsi puszcsi. ha ezt folytatod szájba baszcsi xD :D

Neked az lenne a legelfogadhatóbb öngyilkossági mód,ha leugranál az egódról az IQ-dra !! :"D

fiú:szeretkezni akarok.!
lány:oké. de akkor menjünk a teszkóba...! :d
fiú:de miért.? :||
lány:mert ott a legkisebb is számít. ;3

Ő boldog nélkülem, én meg úgy teszek, mintha az volnék..


Lány:Mit akarsz a jövőtől.?:D
Fiú:Elfutsz ha azt mondom téged.?:$
Lány:Utánnam futsz ha azt mondom igen.?:$

Hétfő: :(
Kedd: :/
Szerda: :|
Csütörtök: :)
Péntek: ;]
Szombat: :D
vasárnap: -_-'

‎' Nem hittem volna, hogy mi ketten összekeveredünk.. Nem gondoltam volna, hogy fontos leszel nekem,és én 
neked...s most nem tudom hova tenni az érzést , hogy minden percben rád gondolok. Fura érzés, de tetszik! '

lány_képzeld fogytam 5kilót...!
fiú_tényleg...? :"oo.
lány_elmondjam hogy csináltam.?
fiú_gondolom lemostad a sminked. :'D


' A szerelem olyan mint a pillangó: ha túl erősen szorítod, összenyomod/összetöröd,ha túl lazán fogod, elrepül.
' Sosem ismertem olyat, aki meg tudta változtatni a kedvemet egyetlen szavával. Sosem ismertem olyat, aki nélkül nem tudok élni. Sosem ismertem olyat, aki elalvás előtt is eszembe volt és reggel rá gondoltam először. Sosem ismertem olyat, akiért mindent megtennék, akiért az életemet is odaadnám. Sosem ismertem olyat, akibe ilyen szerelmes tudtam volna lenni, amíg rád nem találtam..' ♥

‎' ..nem a magasságtól félsz,
hanem az eséstől.
nem a szerelemtől félsz,
hanem attól, hogy nem szeretnek viszont.
nem félsz elengedni,
attól félsz, hogy tényleg elmegy.
nem félsz attól, hogy újra megpróbáld,
attól félsz, hogy megint ugyanaz fog fájni.. '

Mosolyogj!Ez a második legjobb dolog amit a száddal tehetsz.Az első egy csók.. ' :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése