2011. november 2., szerda

hmm szerelem ..

Egy lány élete
----------------
12 évesen: ő a legjobb fiú barátom! :)
13 évesen: talán többet kezdek érezni iránta?
14 évesen: annyi szép közös, romantikus élményen vagyunk túl... beleszerettem a legjobb barátomba!
... 15 évesen: fokozódnak a szép emlékek, egyre közelebb kerülnek egymáshoz. de kiderül, a fiú nem viszonozza a lány érzéseit
16 évesen: miért történik ez velem?? annyira szeretem ... nem bírom elfelejteni őt soha, soha!
17 évesen: annyira, annyira fáj a múlt! még mindig hihetetlenül szeretem... :( sosem feledem el
18 évesen: talán lesz valami ezzel az új sráccal? de az első szerelmem örök helyet fúrt magának a szívemben
19 évesen: kezdem egyre jobban megkedvelni ezt a srácot. azért néha eszembe jut még a régi nagy szerelem :(
20 évesen: végre újra szerelmes vagyok! azt hiszem ... de mikor eszembe jut a múlt még szomorú leszek ... ://
21 évesen: igen! szerelmes vagyok! és már egyre kevesebbszer jut eszembe az én régi szerelmem
22 évesen: le tudnám vele élni az életem! már nem jut eszembe a múlt, soha!
23 évesen: úristen, eljegyzett!!! *-*
24 évesen: az esküvőre készülünk :)
25 évesen, az esküvő előtti héten, becsenget hozzájuk egy férfi. A lány vőlegénye éppen dolgozik, nincs otthon.
-Réka?
-Peti, te vagy az!?
A lánynak összeszorult a szíve. A fiú, akit egész életében szeretett, de érzelmeit el kellett folytania, hirtelen felbukkant. Vajon mit akarhat?
-Réka, most kellett rájönnöm, hogy fiatalkorunkban nagyonis szerettelek Téged! De akkor még nem tudtam, mi a szerelem, el kellett Téged felejtenelek... Ma már tudom, hiba volt! Sok nővel volt dolgom az elmúlt évtized alatt, de egyiket sem becsültem meg annyira, mint Téged! Borzalmas nélküled az életem .... Minden nap eszembe jutnak az emlékek .... Annyira hiányzol nekem!
A lány összezavarodik. Nem telt el úgy nap az életében, hogy eszébe ne jutott volna egy-egy lopott pillantás, egy-egy forró ölelés. Mikor már nagy nehezen elfelejtette, most újra felbukkan.
Vajon mit fog tenni? Te mit csinálnál ebben a helyzetben?
Az első szerelmed sosem fogod elfeledni, szíved egy darabját magával vitte ...

2 megjegyzés:

  1. ur isten... Szerintem en nagyon osszetornek... elzarkoznak mindentol. Nem tudom. Az eleje olyan mint a mostani helyzetem... de a vege :s


    Nagyon tetszik az oldalad. Azt szeretnem kerdezni hogy Tudnal-e segiteni Blogspot hasznalataban??? Pl Msn-en. PLS Irj ide komit hogy segitenel-e, es majd leirom a cimem...
    Lea

    VálaszTörlés
  2. Sziaa. igen tudnák persze segíteni.. :)

    VálaszTörlés