2012. január 31., kedd

-Emlékszel az ' én jobban szeretlek ' harcokra?
-Igen..
-Úgy néz ki én nyertem..'
Utálom ,hogy egy olyan ember hiányzik aki nem törődik velem.

fura, de amit a lányok legtöbbször jelnek vesznek, a fiú sokszor nem is tudatosan csinálja.
Szeretem a színes dolgokat, de a kétszínűségtől hánynom kell :)

Mikor bolond, mikor hülye, mikor jó hangosan nevet.. még ha le is éget, akkor is azt mondom : IGEN , Ő A LEGJOBB BARÁTNŐM ! ♥
Nagy dumás srácokból van elég, jóképű pasit a tévében is látni, a megbízhatóság viszont ritka! >> (nekem jó sorom van akkor,mer vannak páran:))

Hogy hívják Chuck Norris lányát?
- ??
- JaniChuck Veca.
- És a kutyájukat?
- ??
- DiChuck Buksi.. :D


tudod, szívesen kikaparnám a szemeidet, de megérdemled hogy tükörbe kelljen nézned minden egyes nap ! ;)


egy barát hallja szivem dalát, és eldúdolja ha nem emlékszem rá :)

Ha azért sírsz, mert lement a nap, a könnyeid miatt nem fogod látni a csillagokat.

ha elesel én ottleszek.
üdv.: a padló :D


fiú : és volt szíved végig nézni ,ahogy kisétálok az életedből?
lány : neked volt szíved elmenni? mit kellet volna tennem, most őszintén ?
fiú : mondjuk azt mondani , hogy maradjak..
lány : na és akkor maradtál volna?
fiú : hát..
lány : látod, szerintem sem..
LÁNY : szeretsz?
FIÚ : igen♥
LÁNY : feláldoznád értem az életed?
FIÚ : Igen !
LÁNY : és nem csalnál meg soha ?
FIÚ : NEM .!
A lány elgondolkozik majd azt mondja a fiúnak egy kis szünetre lenne szükségem , h átgondoljam a dolgokat . A fiú szomorúan elfogadja a lány döntését . Pár nap múlva a lány úgy gondolja titokban összejön egy másik csávóval h kiderüljön jó lesz e vele,vagy hiányozni fog e neki a barátja . A fiú már nagyon hiányolja a lányt úgy dönt elmegy hozzá és megbeszélik a dolgokat . A lány éppen akkor készült a „titkos randira”, mikor a fiú elment hozzá látta h a lány megy vhova ezért sietve ment h utolérje . A lány észre sem vette a fiút átszaladt a forgalmas úton amikor egyszer csak paff . A lánynak semmi baja sem lett a fiú viszont félholtan feküdt az úttesten . A lány odahajolt és látta h a barátja az . A fiú csak annyit mondott:
-Látod megmentettelek , és szeretném azt ,h tudd nagyon szeretlek és nem csalnálak meg soha . Mielőtt meghalnék 2 kérdésre szeretném ha felelnél: Szeretsz ? És te sem csalnál meg engem soha ?
A lány már zokogott és nem mert válaszolni mire felelt volna a kérdésekre a fiú meghalt..


*Rezgőre van állítva a telefon*
-Otthon: Meg sem hallod :D
-Iskolában órán: Mintha atombomba robbanás lenne :D

Mi tizenéves lányok..
Mikor hazaérünk...
A kiegyenesített hajunk felfogjuk.
A sminkünket lemossuk.
A hamis mosolyt eltüntetjük a szánkról.
A vadonatúj ingünket levesszük, és helyette a régi kényelmes pulóverünk vesszük fel.
A csőszárú farmerünket bőnadrágra vesszük át.
A bokazoknit térdig érő gyapjúzoknira vesszük át.
Mikor hazaérünk...
Nem ismernél meg minket..:)


A fiúk szeretik a szőkéket ,a férfiak a barnákat.. :D

*telefon beszélgetés.*
Lány: Heló kivagy?
Fiú: Hát eléggé... :D

Lány: Nem érzem ma túl jól magam..
Fiú: Kár pedig elakartalak vinni vásárolni.
Lány: Csak vicceltem.. *-*
Fiú: Hát én is.. :D

Nem az az igazi kín, amikor könnyektől el vagy ázva, hanem mikor belül sírsz és mégis mosolyogsz.

Ahhoz, hogy egy csók igazán jó legyen, jelentenie kell valamit. Azzal kell megtörténnie, akit nem tudsz kiverni a fejedből, hogy mikor az ajkaitok összeérnek, egész testeddel érezd. Olyan heves és mély kell legyen, hogy ne akarj többé levegőt venni. Nem szabad az első csókkal csalni, hidd el, nem érné meg, mert ha megtalálod az igazit, az első csók sokat jelent.


Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész, de tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég.

Nem akartam én beléd szeretni, feltételezem, hogy te sem határoztad el előre. De amikor találkoztunk, világos volt, hogy egyikünk sem ura annak, ami velünk történik. Egymásba szerettünk, annak ellenére, hogy sok mindenben különböztünk, és ezzel valami rendkívüli, gyönyörű dolog vette kezdetét. Velem egyetlenegyszer történt ilyesmi, ezért van az, hogy minden együtt töltött perc oly mélyen az emlékezetembe vésődött. Soha nem felejtem el egyetlen percét se..
Barát az, akire figyelsz, mert fontos számodra a sorsa. És figyel rád, mert fontos számára a te sorsod. Barát az, aki megért - s akit mélységesen megértesz. Nem tudtok egymásnak hazudni. Túl közel van. Mintha magaddal beszélnél.
A legmélyebb és legigazibb vágy annak a vágya, hogy közel kerüljünk valakihez.

Nem tudom körül írni mi ez az érzés csak annyit tudok, hogy ha ránézek, bármilyen boldogtalan is vagyok, egyszerűen a szám mosolyra gördül akarva, akaratlanul :)

- Mondd, miért olyanhoz vonzódom, akiről tudom, hogy nem jó?
- Erre éppenséggel tudom a választ. Mert reméled, hogy tévedsz. Mindig, amikor olyat csinál, ami nem jó, egyszerűen nem veszel róla tudomást, és minden alkalommal, amikor meglep és jó hozzád, akkor meggyőzöd magad arról, hogy tévedsz, amikor azt gondolod, hogy nem hozzád való. :\

 
Mindenkinek van egy története a külsején vagy a belsején esett sebek mögött...

Mindenki elrejti, hogy ki is valójában, legalábbis néha. Néha úgy elrejtőzöl, hogy valakinek emlékeztetnie kell, hogy valahol mélyen még ott vagy. És van amikor teljesen el akarod felejteni, hogy ki is vagy... Ez pedig hiba!
Mindig józanul tedd azt, amit részegen ígértél! Ebből majd megtanulod, hogy ne jártasd a szádat!

- szerinted az én szívemet nem törte össze senki?
- ja, de! egy senki...

szépség az, amikor egy nő szemébe nézel,és látod azt ami a szívében van.

az élet receptjéhez a barátok a legfontosabb hozzávalók :)

Könnyű leírni üzenetben hogy 'szeretlek' ... de vajon ha a szemembe nézel akkor kitudod mondani ?!

Jöttek mentek a haverok, meg a kamu spanok,
De akik a barátaim voltak, azok ma is azok :)

Ha sokat gondolsz valakire, elvileg a másik megérzi! :/ ♥  
>> NEM ÚGY NÉZ KI.. :)
de akkoris szereten:)

Arról tudom felismerni azt, aki valóban szeret, hogy nem lehet megsérteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése