2012. január 25., szerda

Ha majd belefáradsz abba, hogy az legyél, aki nem vagy, akkor majd élvezheted az életet. Idővel rájössz, hogy ez nem csak örömet szerez...

,, Ne sírj mert vége lett!!! Mosolyogj mert megtörtént."

"Elveszíteni a vágyainkat az valóban tragédia, de valóra váltani őket, azt hiszem az egyetlen esélyünk. Az idén szerelemre vágytam, arra, hogy feloldódjak egy másik emberben, legyőzzem a félelmeimet és újra érezni tudjak. Teljesült a vágyam, ha ez tragédia, ám legyen, minél gyakrabban kérek belőle.. a világon semmiért nem mondanék le róla!"

Azt hiszem szeretlek. úgy érzem, mintha a szívem nem férne meg a mellkasomban. Mintha már nem is az én részem lenne, hanem már a tiéd. És, hogyha szeretnéd, én nem kérnék cserébe semmit. Nem kell ajándék, vagy bizonyíték az érzéseidre, csak az, hogy tudjam, hogy szeretsz. A szíved kell az én szívemért! Azt mondtam, keveset tudok a szerelemről. Ez nem volt igaz. Jó sokat tudok róla, mert láttam, hosszú évszázadokon át figyeltem, és csak ettől volt elviselhető, hogy a Földet néztem. Az a sok háború, hazugság, kín, gyűlölet. El akartam fordulni, hogy ne is lássam többet. De láttam, hogy mennyire tud szeretni az ember. Kutathatod a világűr legtávolabbi zugát is, és te nem lelsz gyönyörűbbet. És igen, jól tudom, hogy a szerelem feltétlen, de azt is tudom, hogy lehet kiszámíthatatlan, váratlan, irányíthatatlan is, és könnyen összekeverhető a gyűlölettel.

5 éves kislány egy 16 évesnek: - Szerelmes vagyok. :D - Honnan tudod? :) - Mert amikor Ernőke belenéz a szemembe és megfogja a kezem mindig megkérdezni, hogy szeretem- e. - És te mit felelsz? - Azt, hogy igen. :) Amúgy se bántanám meg Ernőkét. - :) ... Hidd el, ő majd megfog téged.. - Hogy érted? - Még azt mondja, hogy szeret, még azt mondja te vagy az egyetlen, még azt mondja szép a mosolyod, még azt mondja kedvesek a barátaid, még azt mondja elsőre beléd szerettem...de csak még... Mi lesz MAJD??!! - Hát mi lesz majd? - Te még azt nem tudod, de elárulom nem lesz az jó...Ernőke is fiúból van csak mint a többi szív terrorista.. - De a Ernőke nem szívterrosristaaaa!!! - Mindenkiből az válik... 30 év múlva: Az egykor 5 éves kislány neve: XY Ernőné . Igen is léteznek tündér mesék, csak meg kell őket találni.. :) Egész életemben a szőke hercegre vágytam,de sosem találtam rá.Helyette sokkal jobbat kaptam : TÉGED!
Az élet egyik furcsa jellemvonása, hogy az ember hónapokon át naponta találkozik valakivel, és olyan bizalmas barátságba kerül vele, hogy nélküle el sem tudja képzelni a létet; azután jön az eltávolodás: minden marad a régiben, és a barát, aki oly fontosnak látszott, egyszerre fölöslegesnek bizonyul. Az ember élete megy tovább a maga útján, s az illető még csak nem is hiányzik.

Az ember csak akkor tökéletes, ha mosolyog ... :)

Ez a baj a férfiakkal! Addig vacakolnak, amíg lekésnek mindent. (...) Ott hagyott, mint egy izzó kandallót, amire nem raknak több fahasábot. S mire visszatért, észrevette, hogy a kandallóban már csak hamu maradt, mert nem volt, ami a lángot éltesse. Bizony így van ez. Akkor kellene megtenni, amire vágyunk, amikor minden együtt van hozzá, mert ha tétovázunk, lassan megcsonkul a dolgok tökéletes egybeesése, s akkor már késő.
Lehet, hogy tévedek és jót teszel velem, hogy eltorzítod ami még kedves, hogy elveszed tőlem amit még szeretek, legyen hát történetünk idegen, különben nem tudnék elhagyni mindent...
Csak száguldok szimplán, most nem érdekel semmi, ez az az érzés, amit nem tudsz tönkre tenni!


Megzavarodok tőled mint egy kaméleon ha át kell mennie egy zebrán!
Ha egy nő féltékeny, jobban nyomoz, mint az FBI és jobban hallucinál, mint egy drogos..


Néha bántod azt akit szeretsz. Néha szereted aki bánt. Néha van kit el kell eressz. Néha van ki visszaránt...
A nő azt akarja, hogy ok nélkül, "miért" nélkül szeressék: nem azért, mert szép vagy jó, vagy kedves, vagy művelt, vagy elmés, hanem azért, mert olyan, amilyen..


A szeretet két ember között azt jelenti, hogy a másik öröme, jó érzései fontosabb, mint az enyém. A szeretet lemondást jelent az önző, egocentrikus életvitelről. A szeretet szívesen vállalt áldozatokkal jár utólagos számlabenyújtások, megbánások nélkül. A szeretet - ha már megszűnt is - visszaragyog a múltból, mint az élet legfontosabb ajándéka. Még egyszerűbben: a szeretet annak az öröme, hogy a másik a világon van.
Erős és jóképű - no, ezért szeretem. De nem. Csodálom, és büszke vagyok rá, de enélkül is tudnám szeretni. Ha csúnya volna, akkor is szeretném. Dolgoznék érte, fáradoznék és imádkoznék érte, és az utolsó leheletéig az ágya mellett ülnék. Igen, végeredményben megállapítom, hogy csak azért szeretem, mert az enyém, és mert férfi. Más okot nem látok rá. A szeretetnek ez a fajtája nem érett megfontolás és tudás gyümölcse. Az ilyen szeretetről egyszerűen azt kell mondani: van, megvan, itt van, és senki sem tudja, honnan jött. Megmagyarázhatatlan. És így van jól..


Ha szeretünk valakit, elgyengülünk. Kiszolgáltatottak leszünk. Megalázhatóak. Gyakran vesztesek is. Egy szerelemben mindig az veszít többet, aki jobban szeret. A közönyös, akinek egy kapcsolat nem „vérre megy”, erősebbnek tűnik… Azért is félünk szeretni, mert odaadóvá válunk, kiszolgáltatottá. Mondjuk ki: gyengévé… És, mivel a szerelem ritkán izzik mindkettőnkben egyenlő hőfokon, mindig annak a nehezebb, aki jobban szeret. Még akkor is, ha intenzívebb boldogságot él át, mint a másik. Mert utána ő lesz a boldogtalanabb.

Mindenki különc, és pontosan ez a dolog lényege. Ünnepelnünk kellene az egyediségünket ahelyett, hogy szégyenkezünk miatta. Mindnyájunknak megvannak a magunk hóbortjai. Az emberek sokat ártanak maguknak azzal, hogy igyekeznek elrejteni önmaguk elől valódi énjüket pusztán azért, mert félnek attól, vajon mit gondolnak majd róluk a többiek.
/ Johnny Depp / ♥
„Csak egy porcelán baba vagyok egy kirakatban, Mindenki rámnéz, majd elsétál halkan, Egy törékeny arc, egy törékeny lélek, Nem vagyok egyedül mégis félek, Csak egy üvegfal választ el a külvilágtól, És talán lehet, hogy a boldogságtól, Csak állok és nézem az embereket, Egyszer talán Én is ott lehetek, De mi lenne, ha áttörném a falat, Anélkül, hogy megsebezném magam, Talán megtalálom azt, akit kerestem, Akit mindennél jobban szerettem, Én is tudok majd mosolyogni, A szívem elkezd újra dobogni, De ha most mindezt itt hagyom, Csak az üvegfal túloldaláról láthatom, Nem lesz többé a fal, ami megvéd mindentől, Ami átölelt, ha féltem a létezéstől, Akkor már nincs vissza út, végleg elveszek, Nem lesz más, amit tehetek, Az élet megtanított arra, hogy nincs második esély, Amit szerettem volna, nem lehet az enyém...♥


„Az emberek különbözőképpen viselkednek, amikor dühösek. Van, aki beharapja az ajkát, elvörösödik, talán még ökölbe is szorítja a kezét, de nem szól egy szót sem, hanem haragját visszafojtja. Mások szabad folyást engednek mérgüknek, kiabálnak, vagdalkoznak, és már azzal sem törődnek, ha igazságtalanok a másikkal szemben. Pedig nem volna szabad igazságtalanságra igazságtalansággal válaszolnunk. Függetlenül attól, hogy ki milyen képet alkot rólam, hogyan szidalmaz, vagy éppen túlzottan dicsér, én az vagyok, aki vagyok, és ezen senki a világon nem tud változtatni, csak én magam!”
"A kutyám jön, hogy kitöltse a hűtlen barátok által hagyott űrt a szívemben. Nincs benne irigység, rosszakarat vagy gyűlölet. Nem árulja el a titkaimat, nem lesz féltékeny a sikereimre és nem leli örömét a bánatomban."


Barbie-babát akarsz? - Vedd meg!
K*rvát akarsz? - Fizesd ki!
Barátnőt akarsz? - Szeresd!!!! :)
Csak két dolog tudja felfedni az élet nagy titkait: a szenvedés és a szerelem.


Az a pillanat, amikor megcsókolsz valakit, körülötted minden elhomályosul. Hirtelen megszűnik minden, csak ti ketten léteztek. Rádöbbensz arra, hogy ő az, akit életed végéig csókolnod kell és csókolni akarsz. Egy pillanatig átélheted ezt a csodát. Egyszerre tudnál sírni és nevetni, mert boldog vagy, hogy végre megtaláltad, és félsz attól, hogy valaki talán elveheti tőled.
Nincs is olyan jóízű dolog a világon, mint valaki mosolya a szádban. :P


..azt akarom hogy megöleljen. azt akarom hogy nézzen a szemembe és értsen meg. hogy döntse a fejét a homlokomnak, és súgja azt: ' soha nem mondtam le rólad! '..
Amit látunk, az könnyen semmivé foszlik, de amit megálmodunk, az örök..


Négy nehéz dolog van a világon:
- Úgy mondani igazat, hogy senkinek ne fájjon.
- Úgy mondani kellemest, hogy hízelgés ne legyen.
- Úgy érvényesülni, hogy senkit se tapossunk el.
- És elfogadni magunkat akkor is, ha nem felelünk meg mindenkinek..
Azt megtanultam, hogy az élet semmit sem ér, ha nem vállalsz kockázatot. Igen, érnek fájdalmas dolgok útközben, de sosem tudhatod, mi sül ki belőle. Van, hogy valami csodálatos...


Azt kívánom, hogy az élet minden rezdülését felfogjam. Meglássam a játék titkait, tudjam a szabályait, tudjam a lapok értékét. Tudjam, mikor kell dobnom és mikor kell emelnem. Tudjam, mi a szavak jelentése, az érzelmek ereje, a gondolatok értelme. Felismerjem az őszinte mosolyokat. Meglássam a szemekben a szeretetet. Minden rajtam múlik!

tüsszentések jelentése. ^^

0:00- 0:30: valakivel találkozni fogsz
0:30- 1:00: másra gondol - téged csókol
1:00- 1:30: telefonál majd
1:30- 2:00: bolond, megcsalt éjszaka
2:00- 2:30: rólad álmodott
2:30- 3:00: nagy csalódás ér
3:00- 3:30: boldog leszel, mert valakit viszontlátsz
3:30- 4:00: tetszel neki
4:00- 4:30: szeret egy barna férfi
4:30- 5:00: nem tetszel neki
5:00- 5:30: legjobb barátnőd elárul
5:30- 6:00: titkol valamit előled
6:00- 6:30: megkér, hogy járj vele
6:30- 7:00: beteg leszel miatta
7:00- 7:30: hétvégén boldog leszel
7:30- 8:00: boldog leszel egész nap
8:00- 8:30: szőke férfi szeret
8:30- 9:00: bosszúság ér
9:00- 9:30: szőke férfi rád gondol
9:30-10:00: üzenetet kapsz tőle
10:00-10:30: öröm ér
10:30-11:00: nem volt őszinte valamikor hozzád
11:00-11:30: ajándékot kapsz tőle
11:30-12:00: felejthetetlen szerelem
12:00-12:30: hamarosan csókot kapsz
12:30-13:00: fekete férfi gondol rád
13:00-13:30: vörös férfi nagyon szeret
13:30-14:00: barna férfi kíván
14:00-14:30: kapsz egy meghívást
14:30-15:00: fekete férfi megőrül érted
15:00-15:30: barna férfi megőrül érted
15:30-16:00: álmodj szépet - teljesül
16:00-16:30: szőke férfi örökösen rád gondol
16:30-17:00: barátod megbízható
17:00-17:30: fiatal fiú imád
17:30-18:00: rád gondol - mást csókol
18:00-18:30: teljesül a kívánságod
18:30-19:00: egy ismerősöd bátyja szeret
19:00-19:30: szőke férfi kíván
19:30-20:00: őrízkedj a képmutatástól
20:00-20:30: kíván a szerelmed
20:30-21:00: fekete férfi megkér, hogy járj vele
21:00-21:30: szerencsétlenség ér
21:30-22:00: barna férfi megcsókol
22:00-22:30: vörös férfi imád
22:30-23:00: barna férfinak tetszel
23:00-23:30: gyengéd, szelíd érzések
23:30-24:00: szeretnéd, ha most vele lennél

vannak olyanok, akik ok nélkül bántanak, fájdalmat okoznak, és te így megtanulod becsülni a szeretetet és a törődést. Vannak, akik a mélybe löknek, hagynak lezuhanni, de így tudsz majd mindig felállni. Vannak, akiket elveszítesz, mert meghalnak, te pedig így tanulod meg értékelni az életet.

Mindennek megvan a maga jelentősége. Az az ember, aki nagy hévvel éli az életet... minden percét élvezi. Ha szeretkezik, azért teszi, mert túlcsordul a boldogságtól, mert a borospohara annyira tele van, hogy kicsordul, mert elkerülhetetlen, mert meghallja az élet hívó szavát, mert abban a pillanatban, abban az egyetlen pillanatban, el tudja veszíteni a fejét.

Nélküled nem megy, de Veled sem,
Nem hagyom, hogy a szívem elfelejtsen,
Te vagy a szerelmem, és nem hagylak el már,
Ha el is mennél, majd lesz, aki megvár.
Nem szerelembe lépsz, hanem szerelembe esel! Eszelősen. Tudod milyen az, amikor frankón belezúgsz valakibe? Tudod? Hát szószerint beledöglesz, mérgező, halálos.
Annyit adott nekem, amennyit csak lehetett, örökre bennem marad, mennyire szeretett..

A legjobb barát szid, mint egy apa, érdeklődik, mint egy anya, kötekedik, mint egy nővér, irritál, mint egy báty és jobban szeret, mint egy szerető.. :)
Ahhoz, hogy egy nő ragyogjon..olyan férfi kell, aki ragyogtatja..

Gyerekkoromtól fogva rettenetesen szeretek hinni, épp ezért nagyon gyanakvó vagyok. Nagyon nehezen, valóban nagyon nehezen hiszek; látszólag persze könnyen, mert nem szeretem meggyanúsítani az embereket, s amíg be nem csapnak, addig hiszek..
Sok embert szeretek, de nem mindenkit. Sok mindent megbocsájtok, de nem mindent. Gyorsan felejtek, de nem mindent. Nem vagyok bosszúálló, de sok mindent megvetek. Akit szeretek az tudja, akit nem szeretek az érzi. Az igaz barátokért keresztül megyek a poklon, a többieknek pedig megmutatom, hogy hol van az!!

A szép rögtön kell, az Igazira alszunk egyet!
Szívünk lebeszélhető, rá sosem!
Testet lehet venni, lelket csak eladni!
Van akit gyűlölsz, mert szeretni is tudnád!
Az Igazit elhagyjuk a többiért, a többit az Igazi miatt!
A biztos megöl, de túléled. A kétely éltet, de belehalsz!
Az időd véges, úgyhogy ne vesztegesd el arra, hogy valaki más életét éled! Ne engedd, hogy mások véleménye túlharsogja a saját belső hangodat! De ami a legfontosabb, legyen elég bátorságod a szívedre és a megérzéseidre hallgatni! Ők valahogy már most is tudják, mivé akarsz válni valójában..

Minden álmom, hogy egyszer rám találsz, de minek küzdjek, ha egyszer háttal állsz?
Néha az ember azt hiszi, hogy jön majd valaki, aki magával hoz egy másik világot... Aztán rájössz hogy ő is ezen a Földön él... Pedig pont ez a lényeg... Hogy jöjjön valaki, aki ezen a Földön él... És hozzon el egy világot... De ne egy másikat, hanem ezt... A miénket... Csak kicsit másképp... Jöjjön valaki, akivel máshogy látod a világot... Akivel máshogy éled meg a mindennapokat... Akivel szebbek lesznek az álmos reggelek... És még szebbek az éjszakák... Akivel a percek óráknak tűnnek, az órák, pedig perceknek... Aki ott tud hagyni a szívedben valamit, ami akkor is segít szebbé alakítani a valóságot, ha ő nincs melletted..

Ha az agyamra hallgatnék, már rég nem tudnám a neved ... de van ez a lüktető szar.. !!!!!!!!!!!!!!
Amikor egy férfi udvarol, képes szívélyesen és gálánsan, apró figyelmességeket halmozva, egyszóval elbűvölően viselkedni. De amikor egy férfi csakugyan szerelmes, nem képes egyébre, csak úgy bámulni, mint egy borjú. :)

Amikor szerelmesek voltunk, akkor a dolgokat jobbnak hittük, mint amilyenek valójában voltak.
Egy nap felejtsd el hogy fáj.
Felejtsd el az okot, amiért annyit sírtál, és azt aki a fájdalmat okozta, aki miatt sírtál.
Hagyd hogy a dolgok bontakoznak ki a maguk módján és a maguk idejében.
Végtére is, ami számít, az az, hogy nem az első, hanem az életünk utolsó fejezeteit éljük úgy,ahogy az nekünk jó. Tehát MOSOLYOGJ, NEVESS, BOCSÁSS MEG, és ESS ISMÉT SZERELEMBE.

Ha valaha visszajön,
akkor ismét mosoly lesz az arcomon,
és olyan lesz,
mintha sose ment volna el!
Ha valaha is visszajön ... :(

Nem akarok sok dolgot...
Csak legyek egy kicsit erősebb,
csak egy kicsit szebb,
csak egy kicsit vékonyabb,
csak legyek ott ahol ő van,
és csak legyek vele.



A szerelem egy körforgás .:
Ha szeretsz, előbb-utóbb megsértik az érzéseidet.
Ha megsértik az éréseidet, akkor utálsz.
Ha utálsz, akkor megpróbálsz felejteni.
Ha megpróbálsz felejteni, akkor kezdesz feledni.
És ha elkezdesz feledni...
Akkor ismét szerelmes leszel.



*Nem lehet törölni a múltat.
-Tovább kell lépni!
*Nem lehet megváltoztatni a tegnapot.
-El kell fogadni ami történt, és le kell vonni a tanulságot!



Volt amikor mindenem meg volt, és úgy gondoltam,hogy az élet nem lehet jobb.
De ez már régen volt. Most rájöttem, hogy az élet mindig lehet jobb, mint amilyen.


Csak annyit szeretnék, hogy legyek veled.
Érezni a szíved dobogását ha megölelsz engem.
Azt akarom, hogy megcsókolhassalak, amikor azt mondod, hogy mennyire szeretsz engem.
Azt akarom, hogy elpiruljak, amikor azt mondod, hogy én tökéletes vagyok.
Azt akarom, hogy nevessek, amikor , valami vicceset mondasz.
Azt akarom, hogy hívj engem, a barátnődnek.
Azt akarom, hogy mond azt ,hogy gyünyörű vagyok.
Azt akarom, hogy fogd meg a kezem.
Szeretnék sok mindent.
De egy dolgot akarok igazán!!
És az TE vagy.
Mert te vagy az egyetlen, aki Gondolkodtam egész nap és egész éjjel.
Ha téged megkaptalak, akkor a többi dolgot sem lehetetlen megcsinálni.
A távolság csak egy teszt, hogy felmérje milyen sokáig is ér el a szerelem.

Messze vagyok attól aki egykor voltam, de még messzebb attól aki leszek.

Szomorú vagy?
Csak hajts egy oldalt a naplódba és máris kezdődhet egy másik nap.



Fiúk, ha felteszitek a lányoknak azt a kérdést, hogy ki tetszik nekik a válaszuk ez lesz: ÓH, SENKI.
Ez..
1% hogy igaz
4% hogy több ember között hezitál
és
96% hogy azért mondja azet hogy senkit, mert te vagy az a valaki  :))

Sosem magyarázkodtam, és nem ma fogom elkezdeni.



Szeretem a fotókat. A legjobb dolog az bennük, hogy nem változnak. Csak az emberek akiker ábrázolnak.

Az emberek nem változnak, csak úgy tesznek mintha...

Két jelentős nap van az ember életében.:
- A nap amikor megszületik.
-És a nap amikor rájön hogy MIÉRT?!

Légy önmagad, hisz mindenki az eredetit keresi/szereti. :)

Nem tudom hogyan mondjam el, lehet meg sem hallgatsz, lehet nem érdekel amit mondok,de mindegy.
A lényeg az, hogy én csakis téged szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése