2012. január 22., vasárnap

Néha csak azért utálunk unatkozni , mert az időt ad nekünk arra ,
hogy egy emberre gondoljunk , aki hiányzik nekünk ..

Nem vagyok flegma , sem bunkó . .csak nincs kedvem hozzád.! ;)

Elég viccesen nézhetek ki, amikor facebookon épp veled beszélek.. megállás nélkül csak vigyorgok. :D

kisgyerek : mi van ott?
anya : egy kisgyerek, az öcséd.
kisgyerek : szereted őt?
anya : igen. nagyon!
kisgyerek : AKKOR MIÉRT ETTED MEG? :o 
decuki :DD

Nem akarok az egész életed lenni.. csak a kedvenc részed.. :))

egy nőnek legyen olyan illata , mint egy parfümnek , ne olyan mint egy cigidoboznak !  ;)

Isten a legjobb barátokká tett minket, mert tudta, hogyha testvérek lennénk, anyukánk nem bírna kezelni minket..  :)

számomra a mosoly a legszebb emberi képesség.. :)

nem az a vagány srác aki ezer csajt megkaphat , hanem az aki egyért eldobja mind az ezret ♥

Kedves járda! ♥
Kérlek legyél szélesebb..
Tisztelettel: a harmadik barát aki a másik kettő mögőtt sétálva, kizárva érzi magát.. :(

Ha az élet hátat fordít neked ... csapj a seggére és FUTÁS :D

Minden szerelemhez tartozik egy dal..

Az édeség nem értelmes dolog, hanem jó. :D

Nem izgat, hogy kivel csókolóztál először. Én nem az első akarok lenni, hanem az utolsó... :)

legjobb barátok ; olyan személyek, akik tudják mennyire bolond és idióta vagy, és mégis mernek nyilvánosan mutatkozni veled ! :] :D

Ha ő elég hülye volt ahhoz hogy elsétáljon, te legyél elég okos ahhoz, hogy ez ne érdekeljen.. [csak ez kicsit nehéz..]..

jobb egyetlen fiúbarát, mint 100 kétszínű barátnő..

Néha normálisnak tetettem magam .. aztán unalmassá válik , és újra önmagam leszek :D

A legnagyobb távolság a Földön nem észak és dél között van, hanem közted és köztem, mikor melletted ülök, te pedig észre sem veszel...

ha éreztél már valaha bűntudatot, akkor rossz ember nem lehetsz! :)

lány: van egy kérdésem..
fiú: akkor kérdezd meg! :)
lány: mit látsz amikor a szemembe nézel? :O
fiú: tényleg tudni akarod? :)
lány: igen! :$
fiú: a közös jövőnket..

Köszönet azoknak a férfiaknak, akik bántottak... megtanították nekem, mi az a szerelem.
köszönet azoknak a "barátoknak", akik cserben hagytak... megtanították, mi az a barátság.
köszönet azoknak az embereknek, akik átvertek... megtanították, mi az a bizalom.
köszönet azoknak, akik rabolták az időmet... megtanították nekem, milyen értékes.
köszönet minden egyes embernek, akik valaha fájdalmat okoztak nekem... megtanítottak értékelni az életet. megtanították, megtanítottátok nekem, hogy milyen értékes egyetlen perc boldogság is!

minden nő átlagos..
a szerelem teszi őket széppé és különlegessé.. tehát: akárhogy sminkeled magad nem fog téged szeretni ha ő valaki mást szeret! ;)

- miért kacagnak a barnák a szőke vicceken?:D
- nem tudom.. miért? :))
- mert azt hiszik, hogy rájuk nem vonatkozik :D

SOSE bánd meg azt, ami legalább egyszer mosolyt csalt az arcodra! :)))

A mosoly a legnagyobb fegyver.. de nem egy tányér mákostészta után! :DDD

Ha te azt tudnád, hány embert utasítottam el, csak mert megismertelek téged....

Ha az exed azt mondja, hogy ilyet többet ugysem fogsz találni, mint ő, akkor mond neki, hogy hát ilyet remélem is hogy nem!!! :D

senki nem tudja mi az amit én érzek.. senki nem tudja hány sebemből vérzek.. senki nem tudja mire vágyok igazán.. senki nem tudja merre van az én hazám.

mindennél jobban tudnálak szeretni... HA HAGYNÁD! :|

imádom őt, ha kéne akkor meghalnék érte, ő is imád meg minden de csak mint egy barátot.. :\ !!!

ha meg kérdeznéd hányszor gondoltam rád, azt felelném: egyszer, de azóta nem tudlak kiverni a fejemből .. :)

Nem érdekel, hogyan és miért jöttél az életembe, csak az volt a fontos, hogy jöttél. Nem emlékszem már, mi mindenben vétkeztem, de arra igen, mit tettem helyesen. Emlékszem rád. Te adtál értelmet az életemnek, te tetted különlegessé.

A szív : néha megáll, néha dobban, néha kevésbé, néha jobban.. ♥ :)

Lehet Neked nem jelentett semmit, de Nekem az volt a minden....

egy pillantással kezdődött, egy csókkal folytatódott, és egy gyűrűvel tart ÖRÖKKÉ!! :))♥

amikor a Földön egy kislány születik, egy kisfiú álmában mosolyog. :)

ha azt mondom: szeretlek, azt nem megszokásból teszem, hanem azért hogy emlékeztesselek: te vagy a legjobb dolog, ami valaha történt velem ... ÍGYVAN !!!!!

ÖRÖKKÉ? -> na persze, tudod kit nézzél hülyének :)

igen, az emberek a saját hibájukból tanulnak, de akkor sem szeretem ha a képembe hazudnak !

a szerelem egy betegség, bár szerelmes ne lennék.. előjelek: mosoly, izgatottság, később könnyek, s a legvégén a szenvedés és a bőgés jönnek.. gyógymód nincsen, csak ha szíved sincsen. de szív nélkül nincsen élet, így a szerelem az, mi éltet.

Köszönöm, ha ott leszel, és köszönöm ha ott voltál. Köszönöm, ha értesz, és köszönöm, ha megértesz, hiszen te voltál a szereplő minden egyes mesémhez.:))

A legnagyobb hibám nem az volt, hogy beléd estem.
Hanem azt hinni, hogy te is belém.

A legcsodálatosabb érzés mikor szeretsz és viszont szeretnek :)

Kíváncsi lennék, hogy akik miatt Én sírtam.. Ők hányszor sírtak értem.. !!!!!

SZERELEM UTÁN NINCS BARÁTSÁG!
Újra kezd visszatérni az életembe...Barátként. Megkockáztatom a kijelentést ...talán az egyik legjobb barátom. De néha mikor velem van Újra pillangókat érzek a gyomromban. És ez nem jó...nagyon nem... :)

Amikor beszélgetünk az interneten, gyakran az az érzés van bennem, hogy szívesen kikaparnám a szemeid! ;)
-Ugyan olyan vagy,mint én..
-igen.
-ugyan olyan bolond.
-igen.
-ugyan olyan őrült.
-igen.
-és tudod mit jelent ez?
-barátok vagyunk?
-a legjobb barátok vagyunk!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése