2011. augusztus 25., csütörtök

Folytatás még.. :)

Szív: Te figyelj, hogy csinálod,h mindig rendben vannak a dolgaid?
Ész: Egyszerűen csak reálisan gondolkodom.
Szív: És azt hogy kell?
Ész: Eltakarom a rózsaszín kis felhőket és a dolgok negatív oldalát is nézem.
Szív: És így boldog vagy?
...Ész: .. nem mindig, de tudod engem erre tanítottak. Mindig erősnek kell lennem.
Szív: Ez nekem sohase menne. Irigyellek amiért ilyen vagy!
Ész: Hidd el, én sokkal jobban irigyellek téged…

 lejátszani a boldog perceket
▌▌ megállítani az emlékeket
██ kikapcsolni a fájdalmakat
◄◄ visszahozni a boldogságot

Nem az a fontos h hányan lájkolják a bejegyzésedet,hányan hazudják hogy jó a hajad mikor reggel időd se volt kivasalni.Nem számít hányan írják ki az üzenőfaladra hogy szeretnek.Hányan jelölnek testvérnek.És szintén nem fontos hogy hányan böknek meg.Ha tudod h hazudnak nem tudnak jól esni ezek a dolgok.Én nem fogom kiírni az üzenőfaladra hogy szeretlek ha egyszer ez nem így van.Nem fogom azt mondani h jól áll ez a nadrág ha egyszer nem.Ez van.Fogadd el.Lehetek a barátod de azt érdemeld ki :) :)

Ha most arról panaszkodnál, hogy magányos vagy, bárhová elmennék. És már csak azzal is megelégednék, ha a szíved és a tested csak kicsit megmelengethetném. Ez biztos úgy hangzik, mintha valami eszméletlen kedves lennék, pedig mindezt csakis azért mondom, mert nálad senki sem fontosabb a számomra. Bocsásd meg, hogy ilyen önző vagyok.

Légy önmagad!Ne akarj megfelelni mindenkinek,mert a nagy megfelelni akarásban egy napon majd arra ébredsz,hogy akit a tükörben látsz,az nem Te vagy,és köze sincs ahhoz,aki egykor voltál.Tehát légy önmagad!Nem fognak sokan szeretni,de akik meg igen,azok pont azért ,aki vagy.Néha hülye,néha hisztis,néha vadállat,máskor mint egy kisgyerek,de ez legalább Te vagy :) :) 

Lány: Az életedet választanád, vagy engem?
Fiú: Az életem..
Lány: :'|
Fiú: Mert te vagy az életem.! :)

Az igaz barátság megmagyarázhatatlan kapcsolat két olyan ember szíve között, akik gazdagabbá teszik egymás életét. Talán nem is emlékeznek már, hogyan született barátságuk, azt azonban biztosan tudják, hogy A MÁSIK LÉTE AZ EGYIK LEGNAGYOBB AJÁNDÉK ÉLETÜKBEN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése